Mandati i arrestimit europian për të krijuar një "hapsirë të përbashkët penale"

Kriminelët e kërkuar apo të hetuar në secilin nga Shtetet anëtare të Bashkimit europian do ndiqen penalisht e do ekstradohen, në mënyrë direkte e me të drejtë, në atë shtet ku është kryer krimi i prezumuar, për t'u ndjekur ligjërisht. Do vazhdojnë të egzistojnë proçedura ‘ekstradimi’ mes BE e pjesës tjetër të botës, por jo mes Shteteve pjesëtare: autoritetet gjyqësore e një Shteti anëtar mund të vendosin mandat arresti europian për një person të hetuar e qeveritë nuk mund të refuzojnë t'i dorëzojnë qytetarët e tyre që t'i bëhet proçesi në një tjetër Shtet anëtar. Duhet t'i dorëzojnë të dyshuarit brenda 3 muajsh nga arrestimi, detyrimisht! Por në këtë mënyrë, jo vetëm Shteti heq dorë nga një ndër privilegjet e patjetërsueshme - mbrojtja e qytetarëve të vet jashtë shtetit - por deri dhe mbrojtja teknike (avokati mbrojtës) dështon. Italia, në përvetësimin e këtij vendimi katror (nr.69 i 2005), kishte nënrenditur efikasitetin e mandatit nën respektimin e "reciprocitetit të dënimit", e pra ndalonte ekstradimin e qytetarëve italianë nëse nuk do kishin po të njëjtin trajtim që mund të gëzonin nëse proçedoheshin në atdhe. Për këtë nuk pranoheshin mandatet e arrestimit të lëshuar nga Vende që nuk parashikonin limitet maksimale për mbrojtjen siguruese, por si p.sh. vetëm kontrolle periodike që verifikojnë qëndrueshmërinë e arsyeve që justifikojnë burgimin, pa sigurinë e datës së fundit për fillimin e proçesit.


Mandati i arrestimit europian nuk është e vetmja mynxyrë, pasi hyn brenda një sistemi normash shumë më të frikshme, pasi do çojë në krijimin e një rregjimi penal që nuk i përket demokracisë, por burokracisë, që është diktatura e re e shpikur nga FMN. Europa tashmë do përgatitet për të hyrë në Sistemin e Informacionit të Schengen (SIS II): një bankë e stërmadhë të dhënash në të cilën do përmblidhen informacionet e 26 vendeve, apo 450 milion banorë, për të mbështetur aktivitetet e intelligjencave e hetimit të Bashkimit Europian. SIS është një sistem të dhënash me tipologji të ndryshme, që është i veçuar por i lidhur direkt me projektin e Eurojust e Europol, që kanë si qëllim krijimin e një sistemi gjyqësore krejtësisht europian, një "lagje e përgjithshme" me rrjetin gjyqësor si një njësi qëndrore që punon në koordinim me pikat e kontakteve kombëtare. Tani, provoni t'a imagjinoni si do jetë një Bashkim Europian në të cilin, falë futjes së identitetit elektronik mund të monitorojë në mënyrë kostante lëvizjet e personave, të dhënat e së cilëve përdoren e manipulohen nga një Interpol që nuk ka as fytyrë e as një Shtet pas krahëve, në të cilin është e mundur të arrestojnë e të bëjnë proçes jashtë shtetit pa patur të drejtën e kërkesës për ekstradim. Janë të gjitha masa që një Shtet merr për t'i bërë ballë turbillsirave të masave, për të aktivizuar atë që pak vite më parë quhej "shtet policore" e që sot përcaktohet si "hapsirë e përbashkët penale". Në realitet janë fjalët që ndryshojnë ndërsa pasojat mbi popullsinë do dëgjohen: dënimi psikologjik, do jetë dënimi i vërtetë i qytetarëve europianë, që do shohin tek i mohohet mundësia për t'a evituar këtë manipulim.